Have yourself a merry little Christmas

Święta to mój ulubiony czas w roku, zawsze nakłania mnie do refleksji na temat ubiegłego roku i tego co jeszcze przede mną. Miniony rok był wyjątkowy, bo poznałam ludzi, których nigdy nie zapomnę i którzy sprawili, że odkryłam smak przyjaźni zupełnie z nowej strony. Christmas to też czas, w którym myślę o tym, ile jeszcze się zdarzy i staram się spędzić go zawsze w Warszawie wśród osób, za którymi na co dzień bardzo tęsknię i miastem, które jest mi najbliższe bez względu na to gdzie chwilowo mieszkam.

Dlatego w te Święta życzymy Wam jak najwięcej wspaniałych chwil właśnie wśród ważnych dla Was osób i w miejscu, które budzi Was do życia lub, które możecie po prostu nazwać domem.

Piosenka od Tima, jednego z fantastycznych ludzi jakich poznałam w Mediolanie:

https://www.youtube.com/watch?v=Ckvv4NiOsUw

Regardless where you are Have yourself a merry little Christmas 

XOXO

#BrB sisters and friends 

Leave a Reply

