The 50 things I love about New York City!

Za co New Yorkers kochają swoje miasto? Dlaczego prawie każdy człowiek chciałby odwiedzić to miejsce? Czy naprawdę jest tak kolorowo? Jeśli jesteście ciekawi czy Nowy Jork to naprawdę tak niesamowite miejsce jak próbują przekonać nas do tego wszystkie filmy, seriale i piosenki…zapraszam na relacje 🙂

Do NYC przeprowadziłam się 8 miesięcy temu, jestem exchange student i mieszkam z amerykańską rodziną. Od zawsze chciałam tutaj przyjechać, na wakacje, na chwilę, na wycieczkę….o mieszkaniu w tym miejscu nawet nie odważyłabym sie marzyć. A jednak, życie potrafi zaskoczyć nas w najmniej spodziewanym momencie. Przyjechałam pod koniec maja, dokładnie na rozpoczynający lato Memorial Day. Summer time to zdecydowanie najlepszy czas na eksplorowanie Nowego Jorku. Bardzo szybko pokochałam to miasto i ludzi, od samego początku zauroczyła mnie atmosfera i bardzo pozytywne nastawienie Amerykanów do życia.

Za co kocham to miejsce? Przede wszystkim za możliwości i szanse które tutaj się dostaje, każdy dosłownie każdy może spróbować życia tutaj i trust me pokochasz je od pierwszego dnia. Za ludzi, Amerykanie są bardzo przyjacielscy, chętnie pomogą i uśmiechają się cały czas. Dobrze jest mieć tych ludzi po swojej stronie, bo potrafią walczyć o bliskich. Za lato w mieście które nigdy nie śpi. Za powroty nad ranem z imprez. Za kompletnie pusty ale nadal rozświetlony Times Square o 4 nad ranem. Za wyjazdy na Fire Island mój mały prywatny raj na ziemi zaledwie godzinę drogi od ścisłego centrum. Za typowo amerykańska pizzę ociekającą tłuszczem i koniecznie składaną wzdłuż dłuższego boku (po imprezie smakuje najlepiej 😛 ). Za jedzenie codziennie w innej restauracji, które nigdy się nie kończy. Za Central Park chillowanie w centrum miasta nigdy nie było tak przyjemne. Za Subway 24/7. Za Rooftop bars, widok zapierający dech w piersiach z baru na dachu hotelu. Za Broadway, najwspanialsze show jakie w życiu widziałam. Za wielokulturowość, każdy znajdzie coś dla siebie, ja znalazłam mały kawałek Polski w Ameryce. Za Highline, stare tory kolejowe nad ulicami miasta zamienione na przepiękny park. Za typowo studencki Downtown, atmosferę akademickiego życia czuć na każdym rogu. Za Meadpacking, dzielnica typowo imprezowa, najlepsze imprezy, najlepsze kluby, najwięcej przygód. Za Wall Street gdzie każdy może się poczuć jak najsławniejszy Wolf. Za 4th July, jeszcze nigdy nie widziałam, żeby ludzie byli tak dumni ze swojej narodowości. Za outlets, najlepsze marki za niewielkie pieniądze. Za Upper East Side dla mnie to jest prawdziwy Nowy Jork…<3

Jeśli tylko masz możliwość, długo się nie zastanawiaj! Moim zdaniem każdy chociaż raz w życiu powinien odwiedzić NYC 🙂

#BrB Kate

16 thoughts on “The 50 things I love about New York City!

  1. Wow! Wspaniale. Moim marzeniem jest odwiedzić NY, zostać na trochę dłużej i wczuć się w klimat od środka. Moze zorganizuje sobie kiedyś jakieś praktyki. Póki co asymiluje sie z Wiedniem gdzie też sie przeprowadzilam jako Erasmus i tak juz do dzisiaj zostalo.

    Like

  2. Strasznie Ci zazdroszczę! Moim największym marzeniem jest wyjechać kiedyś do NYC. Może kiedyś mi się uda. Najbardziej chciałabym tam zamieszkać na stałe, całkiem inna rzeczywistość. Czekam na następne posty! Więcej opowieści z NYC! 😍

    Like

  3. Tak bardzo chciałybyśmy tam być :/ Zazdrościmy max. Widać, że super spędziłaś ten czas! Świetne fotografie. Oby tak dalej. Buziaki ;*
    Pozdrawiają: Bliźniaczki z bloga Agssymi

    Like

  4. Marzę o Nowym Yorku i mam cichą nadzieję, że jestem już bliska realizacji tego marzenia. Nowy York to chyba mix wszystkiego, co miasto może zaoferować.

    Like

Leave a Reply

